close
چت روم
دانلود برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی خرداد 97
تبلیغات
تبلیغات شما
بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ جهان دانلود دوبله فارسی انیمیشن Snow White’s New Adventure 2016 آیا بنزین در سال ۹۷ سهمیه بندی خواهد شد؟ پخش زنده و انلاین بازی الجزیره امارات و الغرافه 23 بهمن 96پخش زنده و انلاین بازی آرسنال و سوانسی 10 بهمن 96پخش زنده و انلاین بازی صنعت نفت آبادان	و 	پرسپولیس 18 بهمن 96مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 16 اسفند 96 کیست؟دانلود قسمت 27 فصل دوم سریال لیسانسه‌ها امشب سه‌شنبه 12 دی 96 دانلود آهنگ سایه به نام وقتی رفتیشرط یارانه نقدی برای سال ۹۷
موضوعات
پروفایل
سایت حرف نیوز بهترین مکان برای دانلود فیلم، سریال و انیمیشن جدید , دانلود آهنگ جدید
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 723 کل نظرات : 15 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 0 تعداد اعضا : 43 ● آمار بازدید بازدید امروز : 136 بازدید دیروز : 189 بازدید کننده ارمزو : 74 بازدید کننده دیروز : 56 گوگل امروز : 19 گوگل دیروز : 16 بازدید هفته : 911 بازدید ماه : 3,280 بازدید سال : 387,730 بازدید کلی : 392,036 ● اطلاعات شما آی پی : 66.249.66.199 مروگر : Netscape 5.0 سیستم عامل :

دانلود برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی خرداد 97

admin
5:0
بازدید : 428

دانلود برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی خرداد 97

برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال ۹۷-۱۳۹۶ از سوی عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

 

 بر طبق این برنامه چهار درس برای هر کدام از رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و هنر و معارف به صورت نهایی برگزار می شود . تاریخ شروع امتحانات نهایی پیش دانشگاهی یک خرداد 97 می باشد که زمان شروع امتحانات راس ساعت هشت صبح می باشد . طبق برنامه امتحانات نهایی پایه پیش دانشگاهی در سال 97 امتحانات که بصورت نهایی برای رشته ریاضی برگزار می شود شامل دین و زندگی ، دیفرانسل ، زبان فارسی و فیزیک می باشد . امتحانات نهایی پیش دانشگاهی تجربی شامل دینی ، زیست ، فیزیک و زبان فارسی می باشد . دروس نهایی مورد سوال برای پایه چهارم انسانی شامل دروس ادبیات فارسی ، زبان فارسی ، عربی و دینی می باشد . 

 

این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیم‌سالی ـ واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) است.

 

 

 

ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار می‌دهند و واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

 

 

 

امتحانات نهایی خرداد ماه از روز سه‌شنبه اول خرداد با امتحانات تعلیمات دینی و قرآن(۳)، اصول عقاید(۲) و معارف اسلامی آغاز شده و چهارشنبه ۲۳ خردادماه با امتحان عربی(۳) و ادبیات فارسی تخصصی پایان می‌پذیرد.

 

 

امتحانات نهایی پایه پیش دانشگاهی برای داوطلبان ریاضی و تجربی و انسانی دارای اهمیت بالایی می باشد زیرا نمرات این امتحانات در کنکور سراسری تاثیر گزار می باشد . با توجه به اینکه در سال های گذشته نمرات نهایی در کنکور سراسری دارای تاثیر بوده و بر روی رتبه داوطلب تاثیر گذار می باشد لذا به تمامی داوطلبان توصیه می شود که دروس امتحانی را به طور کامل مطالعه نمایند . همچنین در بخش امتحانات سایت می توانید نمونه سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته را دانلود نمایید و سوالات را حل کنید . در طراحی سوالات نهایی از سوالات سال های گذشته نیز استفاده شده است همچنین با بررسی نمونه سوالات برگزار شده در سال های گذشته با شیوه ی طراحی سوالات به خوبی آشنا خواهید شد . فایل پی دی اف برنامه امتحانات نهایی پیش دانشگاهی خرداد 97 را میتوانید از بخش زیر دانلود نمایید .

 

ارسال دیدگاه
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
ورود به سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS